Product reviews

  • Netjes!

    Net zo netjes als de proefstalen binnen kwamen, kwam ook het gordijn. Echt netjes gemaakt en netjes op de datum geleverd. Kortom Netjes! Een tevreden klant
    p.s. ik geef nooit 5 sterren, want dan is er niets meer te verbeteren.

    Chenille velours linnen zand grijs
    door  Agnella Boekelo
  • De stof is mooi en stevig en het maakwerk is uitstekend

    Als ik het me goed herinner heb ik meerdere gordijnen besteld. Ik ben met allen zeer tevreden. De stof is mooi en stevig en het maakwerk is uitstekend. Ik heb er al jaren veel plezier van. Aankomende zomer ga ik verhuizen en mocht ik nieuwe gordijnen nodig hebben dan zal ik deze zeker bij curtaincy bestellen!

  • Had ik eerder moeten weten, zeker een aanrader

    Vandaag mijn gordijnen ontvangen! Geweldig! Super kwaliteit, mooi gemaakt en bijzonder snelle levering! Had ik maar eerder van dit bedrijf gehoord dan had ik alles hier besteld! Ik zal jullie bij iedereen die ik ken aanbevelen. Bedankt!

  • Prachtige gordijnen voor een goede prijs!

    Ik ben kritisch, maar hier kan ik zooo blij van worden! Wat een prachtige stof en wat een schitterend vakwerk. Hiervoor bij voordeelgordijnen besteld omdat ik dacht goedkoper uit te zijn... was nu minder kwijt en vele male mooier. En ik zou het bijna vergeten de levertijd... 14 dagen.... ongelooflijk.... Ik begrijp nu waarom jullie niet adverteren....heb je ook niet nodig als je vakwerk levert....

  • Superblij met onze vouwgordijnen!

    Ze staan prachtig en passen perfect in onze keuken (zie foto)! Bedankt voor de snelle levering en goede service. Als ik binnenkort gordijnen nodig heb voor onze woonkamer dan meld ik mij zeker bij Curtaincy.

  • Valt heel erg mooi

    Deze gordijnen gekocht en heb daar zeker geen spijt van! Voor de huiskamer en in een dubbele plooi perfect op maat laten maken. Zeker een aanbeveling voor wie op zoek is naar witte gordijnen.

  • Mooie stof

    Inderdaad dit is een goede voeringstof. Ik had mijn bedenkingen omdat de prijs zo laag is. Toch maar een staaltje besteld en tot mijn verbazing is de stof net zo mooi als die ik in de winkel voor € 9,95 had gezien! Kortom een aanrader voor wie de gordijnen wenst te isoleren.

    Voering satijn ecru
    door  Jeffrey Dassen
  • Echt schitterend, Top

    Kan niet anders concluderen dat jullie vakmensen zijn! Wat een mooie gordijnen heb ik gekregen, zwaar soepel en staan prachtig in de huiskamer. Order geplaatst in de eenvoudige gordijn rekenmachine en besteld. Keurig op de hoogte gehouden d.m.v. e-mail. Top ik bestel zeker mijn andere gordijnen ook.

  • Een echte aanrader

    Ze hangen iid fantastisch en niet de gordijnen alleen zijn fantastisch!

    De service, om zelfs op afspraak, buiten normale sluitingstijden de zaak te kunnen bezoeken. Uiterst goed geholpen.

    De collectie is niet zo heel uitgebreid zoals b.v.andere gordijnzaken, maar wat er is, ook prijstechnisch vindt je nergens anders.

    Nadat ik heel Nederland en Engeland via internet had doorgezocht, om mijn bepaalde gordijnen te kunnen bemachtigen ben ik hier geslaagd.

    Ik heb inmiddels deze zaak bij diverse mensen aangeraden.

    Als ik weer andere gordijnen nodig zou hebben, dan kom ik hier zeker terug.

    Een echte aanrader

  • Schitterende gordijnen

    Nee echt overweeg deze mooie stof. Staaltje besteld die de volgende dag al werd bezorgd. Toch even gebeld of ik een voering nodig had en zeer kundig te woord gestaan. Deze mensen verstaan hun vak. En toen kwamen ze binnen in een stevige doos netjes in het plastic. Haakjes zaten al op de goede hoogte en kon ze direct ophangen. En wat een ontzettend mooi resultaat. En dan de prijs... was zeker het dubbele in de winkel kwijt geweest. Bedankt Curtaincy!

    Bamboe
    door  Desiree Meulenbroeks
  • De stof is prachtig

    De stof is prachtig en heb deze gebruikt om mijn stoelen te bekleden.

  • Geweldige vitrage

    Gekozen voor een linnen vitrage en wat ben ik er blij mee. Ze hangen zeer soepel en i.v.m. mijn stofallergie heb ik ze al gewassen en ze blijven mooi. Krimpen niet en strijken hoeft ook niet. Vakkundig gemaakt. En dan die snelle levering, geweldig. Een zekere aanrader!

  • Zeer mooi gordijnen en fantastisch mooi gemaakt

    De gordijnen zijn fantastisch gemaakt en hangen perfect. De stof is heel erg mooi en de plooien vallen ook heel erg mooi. Wij zijn heel erg tevreden met Curtaincy en de service is ook geweldig

  • De bestelde stof zag er mooi uit en voldeed aan de verwachtingen.

    Wij hebben al verschillende keren gordijnen bij u besteld.
    De bestelde stof zag er mooi uit en voldeed aan de verwachtingen.
    De gordijnen waren keurig genaaid en hangen netjes.
    De levering was steeds binnen de afgesproken tijd.
    En de kwaliteit/ prijsverhouding is goed.

  • Prachtige gordijnen

    Goed maat-advies en duidelijke materiaalinformatie, zowel online als telefonisch. Na het juiste materiaal/kleurstaaltje gevonden te hebben heb ik nu prachtige gordijnen.
    Zijn mooi afgewerkt en hangen al 3 jaar perfect.
    Aanrader!

  • Tevreden over de snelle service en de nette afwerking.

    Ik ben erg tevreden met mijn gordijnen, het scheelt zeker een aantal graden als de zon op het raam van de slaapkamer schijnt.
    We hebben een raam op het zuiden en dan wordt het wel erg warm zomers.

    Ik ben ook erg tevreden over de snelle service en de nette afwerking.

  • Zeer mooie gordijnen en fantastisch gemaakt

    De gordijnen zijn fantastisch gemaakt en hangen perfect. De stof is heel erg mooi en de plooien vallen ook heel erg mooi. Wij zijn heel erg tevreden met Curtaincy en de service is ook geweldig

  • Heel tevreden!

    We zijn heel tevreden over onze gordijnen, en vooral over het advies over de stof en hulp bij het kiezen van de kleur. Ook bij de bestelling hebben we nog tips gekregen over het inmeten en het ophangen, dat was prettig. Nu hangen ze goed en zijn we blij met het resultaat.

  • Past perfect!

    Mooie stof en mooi gemaakt. En niet onbelangrijk echt 100% verduisterend!

  • Ze houden echt alle kou buiten de deur.

    Ik ben heel blij met mijn nieuwe (deur)gordijnen. Omdat onze garage vast zit aan het huis en er enorm veel kou door de tussendeur het huis binnenkomt heb ik thermo gevoerde gordijnen besteld met de stof Drape lichtgrijs. Ze zijn velours-look en werden aangeraden in de webshop bij isolatie. Ik had van die ouderwetse velours gordijnen verwacht en het maakte me eigenlijk niet zo uit hoe ze er uitzagen. Maar toen ze gisteren (veel eerder dan verwacht) bezorgd werden, haalde ik ze uit de verpakking en 'WOW' !!!!! Ze zijn echt prachtig. En nog belangrijker, het werkt. Ze houden echt alle kou buiten de deur. Onze kat heeft een nieuwe slaapplek gevonden en die ligt nu tussen het gordijn en de deur :-)
    Dit is de tweede keer dat wij gordijnen bestellen bij Curtaincy. De vorige hangen nu al zo'n 10 jaar en zijn nog steeds prachtig, ondanks dat ik ze best vaak was. Ben erg tevreden.

  • Mooi verduisterend en stevige stof.

    Na de gordijnen uitgezocht te hebben op de lapjesmarkt voor onze slaapkamer, die precies op maat snel werden geleverd, hebben we later ook gordijnen uitgezocht voor de kamer van mijn vader. Weer netjes op maat en nog sneller geleverd !
    Ze hangen tot volle tevredenheid.
    Mooi verduisterend en stevige stof.
    Ik heb het al aan verschillende mensen aanbevolen!

  • Hebben een hele goede isolerende funktie.

    De gordijnen zijn heel stevig en passen goed.
    als afscheiding in de woonkamer.
    Hebben een hele goede isolerende funktie.
    Ik ben er blij mee.

  • Zeer mooie gordijn

    Zeer mooie gordijn hebben wave plooi hangt perfect

    Adamas zand - linnen
    door  Jolanda Caris
  • Ze hangen prachtig

    Ik ben zeer tevreden over mijn gordijnen ze hangen prachtig.
    Ook het opmeten wordt goed uitgelegd en daardoor eenvoudig op te meten
    Beveel jullie producten dan ook graag aan vrienden en relaties aan.

  • De service was geweldig

    Wij hebben al een aantal keren gobelin gordijnen bij Curtaincy Gordijnen gekocht en zijn er erg blij mee. Altijd een ruime keuze in dessins. Echt prachtig en ze blijven prachtig. In onze woonkamer hebben we gobelin gordijnen genaamd bosdieren gekocht. Iedere avond in de donkere maanden een feest om ze dicht te doen. We hebben dan de gezelligheid van een bos de kamer, hetgeen door velen als zeer knus en apart wordt ervaren. We vonden het zo mooi dat we in onze bijkeuken ook gobelin gordijnen met een grachtenpanddessin hebben laten maken.
    De service was geweldig. Men hielp ons met alles en adviseerde ons waar nodig en dat is te zien aan het resultaat. Nog even en dan komen de slaapkamers ook aan de beurt. Een feest om dan wakker te worden, lijkt me.

    Een zeer tevreden klant Herma

  • Wauw!

    Wauw, ik ben super blij met mijn gordijnen. Ik vond het best eng ze online te bestellen, maar ze zijn echt mooi.

  • Mooie stof

    Gordijnen waren keurig verpakt bij ontvangst, haakjes op hun plek en kon ze zo ophangen. Het maakwerk en afwerking zien er erg goed uit. Wij bevelen jullie zeker aan bij andere gordijnzoekers. Mvg.Cock

  • Schommelbank bekleden

    Erg blij met Curtaincy gordijnstoffen
    Deze prachtige gobelin-stof heb ik gebruikt om het kussen van onze schommelbank te bekleden
    Schitterend!
    De hele zomer plezier van gehad.

  • Leuke stof

    Ik heb een leuke bigshopper gemaakt en had nog wat stof over voor een etui voor mijn zoontje. En wat een mooie kwaliteit stof! Snel geleverd en keurig verpakt. Top service

  • De stof is super en het wordt netjes gemaakt

    Graag schrijf ik een review omdat ik erg blij met jullie ben.
    Je betaalt iets meer bij jullie maar de stof is super en het wordt netjes gemaakt.
    Ook is de levertijd relatief snel.

  • Echt een uitkomst.

    Het was precies zoals afgesproken geleverd, het materiaal is zacht en licht en echt warmte werend.
    Heel erg betaalbaar en snel geleverd. Ik heb het nu hangen als binnen voering in alle gordijnen voor de ramen op de zonkant. Echt een uitkomst.
    Zou dit iedereen aanraden met ramen op de zonkant.

  • Bedankt!

    Super service.
    Ondanks de vakantie dagen toch snel geleverd. Nogmaals bedankt ze hangen perfect.

  • Ik ben er blij mee!

    Met dit berichtje wil ik U bedanken voor de mooie gordijnen.
    Zij hangen prachtig en ben er erg blij mee.

    Camouflage
    door  luciene
  • Slaapkamer lekker donker

    We zijn heel tevreden over de gordijnen. Ze laten geen licht door, hierdoor blijft de slaapkamer lekker donker. Ze zijn netjes afgewerkt en hangen mooi. Ze zijn volgens afspraak gemaakt en opgestuurd. Fijne service!

  • Echt hartstikke donker wordt het

    Is iets minder off white dan gedacht maar werkt subliem! Stof is zeer glad. De stof is makkelijk te verwerken :-) Ben erg tevreden over deze voeringstof.

  • Helemaal top!

    Super blij met de over- en vouwgordijnen.
    Snelle levering. Stof is klasse. Bijzonder mooi gemaakt. De volgende bestelling is al geplaatst. :)

    Drape off white - lichte velours look
    door  Yvonne Knollenburg
  • Super bedankt!

    Heel blij met de gordijnen. Goed advies gekregen, mooie materialen, en keurig gemaakt. Daarnaast waren ze ook nog eens heel snel klaar. Super bedankt!

  • Het isoleert goed

    We zijn heel erg tevreden met het gordijn. Mooie stevige kwaliteit die doet wat we hoopten: het isoleert goed. Hele goede afwerking en snel geleverd. We krijgen veel complimenten op dit gordijn. Ook die geven we dus graag door.

  • Goed geleverd

    Deze door ons bestelde linnen gordijnen zijn prachtig! Heel netjes op maat gemaakt met verduisteringsstof erachter. Stof valt echt heel mooi. Gordijn was snel geleverd en precies op de afleverdatum.

    Victoria linnen zand
    door  Jeanette Veensma
  • Bedankt voor de goede service.

    Wij zijn erg tevreden met de gordijnen die we via uw website hebben besteld. De kwaliteit is goed en de kleur komt goed overeen met de kleur op de website.
    Bedankt voor de goede service.

  • Prachtige overgordijnen

    2de maal dat ik bij jullie overgordijnen heb besteld. 2x dik tevreden, prachtig afgewerkt ! Ook zeer tevreden over de dienstverlening ;) Voortaan 1 adres voor mijn gordijnen !

  • Hartstikke blij

    Hartstikke blij met de prachtige gordijnen. Hele mooie kwaliteit!
    Ook met het persoonlijke contact toen ik vragen had. Zal zeker weer bestellen!

  • De koning te rijk

    De Gobelin-stof is werkelijk prachtig, veel mooier nog dan de foto. Past ook prima bij ons modern meubilair. De isolerende gordijnvoering is 100% effectief: geen licht, en merkbaar minder warmteverlies. Bovenal:de gordijnen zijn geweldig mooi gemaakt! Ouderwetse klasse, werkelijk.
    We zijn er de koning te rijk mee.

    Gobelin van Gogh wolken blauw
    door  R. Goudriaan
  • Super mooie gordijnen

    Bij een vriendin thuis zag ik deze gordijnen hangen en ben meteen op zaterdag naar de lapjesmarkt in Utrecht gegaan. Daar ben ik heel goed geholpen, kreeg allemaal staaltjes mee. Heb er één uitgekozen en besteld en al heel snel werden ze geleverd. Ze zijn hartstikke mooi gemaakt en hangen prachtig. Wij zijn er super blij mee!!!!

  • Mooie kwaliteit tegen een scherpe prijs

    Deze stoffen zijn ook geweldig voor het maken van placemats en tasjes! Mooie kwaliteit tegen een scherpe prijs. En dan ook nog eens snelle levering. Aanrader!

  • Echt aan te bevelen!

    Ik heb een gordijn besteld van isolerende stof.
    Deze hangt keurig bovenaan de open trap. De bovenverdieping met slaapkamers wordt niet verwarmd. Om de warmte beneden te houden, heeft Curtaincy mij deze gordijnstof geadviseerd.
    Dat de isolerende stof echt zijn werk doet, kan ik goed merken aan het temperatuurverschil bovenverdieping en benedenverdieping.
    Echt aan te bevelen!

  • Krek wak wou

    Ik dacht dat het onmogelijk zou worden om nog kwaliteit te verkrijgen aangaande innen stoffen. maar wat schetst mijn verbazing... Curtaincy...Tonny jongen wat een goed advies en wat een vakkennis. En als resultaat echt prachtig gemaakte grove linnen gordijnen die ons huis een warme sfeer geeft. Groetjes, Jan

  • Overgordijnen

    Het is de eerste keer dat ik via deze site overgordijnen bestel en dit is zeer goed meegevallen. Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit, de afwerking en de levering. De overgordijnen passen perfect en zijn zeer mooi. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die niet zelf gordijnen of overgordijnen kan maken.

  • Vrolijke gordijnstof

    Mijn kleindochter is erg blij met deze stof. Het maken met voering was een lastig klusje, had ik beter aan jullie over kunnen laten. Maar het resultaat is geweldig! Groetjes Hannie

    Gobelin Pauwenstaart ogen
    door  Hannie Haamke
  • 100% lichtdicht

    Echt 100% lichtdicht gordijn van goede kwaliteit en erg mooi! Daarnaast uitstekende service bij Curtaincy.
    Aanrader!

  • Een dikke 10

    Gobelin gordijnen besteld bij Curtaincy met het vlindermotief. Curtaincy heeft een heel makkelijk programma, waarmee je de juiste maten van de gordijnen kunt opgeven, welke plooi je wilt hebben, etc. De gordijnen worden heel snel geleverd en ze zien er prima uit. Wat ook heel belangrijk is, ze zijn heel betaalbaar! Elke dag kijk ik nu met veel plezier naar deze mooie gordijnen. Kortom, ik vind Curtaincy een prima bedrijf, ik geef ze een dikke 10!

  • Werkt perfect

    Ik gebruik de stof als isolatie tegen zowel de warmte als kou.
    PERFECT.

  • Mooie stof

    Ben super tevreden. Snelle levering en alles prima in orde. Kom zeker nog eens terug. ;-)

  • Mooie stof

    Na eerst monsters besteld te hebben gekozen voor de prachtig gekleurde bloemen. De stof is inderdaad erg mooi soepel en de video is precies zoals de stof in het echt is. Ik heb deze in de slaapkamer i.c.m. de lichtdichte voeringstof en die werkt perfect. Kortom een zeer tevreden klant, ga zo door!

    Cottage bloemen brique groen
    door  Boukje Van Tulder
  • Werkt echt

    Via een tip van mijn medestudenten bij Curtaincy beland. nadat ik gebeld had wat ik het beste kon doen werd mij deze aangeraden. Resultaat, de gordijnen zijn super verduisterend en de isolatie werkt zeer goed. Voor in de slaapkamer een aanrader! :-) Ik heb voor deze gekozen omdat ik maar enkel glas heb en anders te veel warmte verloren gaat. En als student heb ik niet veel te besteden.

  • Prachtig!!

    Ja hoor, zijn prachtig!!

  • Isolatiegorgijnen: Nox zand gevoerd met Nox zand

    We zijn enorm tevreden over de Nox 100% lichtdicht gordijnen. Omdat de voordeur van ons woonhuis op de noordzijde staat, kwam er in de winter altijd veel kou ons huis binnen en dat had consequenties voor de stookkosten en het gevoel van comfort. De gordijnen kwamen keurig op tijd binnen en er waren geen problemen met de order. Wel loodjezwaar om op te hangen maar met dan is nu de kou letterlijk de deur uit!

  • Echt mooi

    Ik dacht dat kan toch niet zo goedkoop... dus wel. Bij een andere online verkoper Vene...ta was ik het dubbele kwijt. En zo snel geleverd! Ze zijn super mooi gemaakt. Bedankt!

  • Prachtige stof, schitterende gordijnen

    Prachtige stof, valt heel mooi en schitterende warme kleur. Gordijnen op maat laten maken en zijn perfect afgewerkt. Heel tevreden en een aanrader!

    Wave linnen beige
    door  Jenny Bertels
  • Echt een wereld van verschil

    Zeer tevreden over onze gordijnen, echt een wereld van verschil, de maat voering is ook perfect.